UPS firmy Trust

Autor: Aquarius <mexykaniecWYTNIJTO_at_op.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 23:14:06 MET DST

Witam!

W najbliższym czasie szykuje mi się wymiana UPSa na mocniejszy (jestem
szczęśliwym posiadaczem APC Back-UPS 350 CS, co na Athlona 2600+ z mocną płytą
gł. i 4ema napędami okazuje się za mało) i mam pytanie. Otóż w ostatnich dniach
zwiedzałem różne sklepy komputerowe oraz takie coś, co się nazywa MediaMarkt. No
i w tymże MM - wśród baaaaardzo skromnego wyboru zauważyłem UPSy firmy Trust po
bardzo przyjaznej cenie (600VA bodajże za 299 PLN!). No mam pytanie: czy ktoś ma
z UPSami tej firmy jakiekolwiek doświadczenia? Wiem, że ta firma robi niemal
wszystko do kompów (od kilku dni mam nawet ich klawiaturę) i jeszcze nie
słyszałem na nią skarg... ale może słabo słuchałem. No a poza tym mogą robić
wszystko cudowne, a UPSy do d... Więc interesują mnie jakieś miarodajne opinie -
czy opłaca się te wynalazki kupować? Prosiłbym tylko bez truizmów w stylu "bierz
APC" - sam wiem, że APC jest najlepsze (używam...) - ale jak by się dało coś
dobrego za niższą cenę - to czemu nie...

--
Pozdrawiam!
Aquarius