Re: Takie male pytanko..

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 00:34:58 MET DST

Niejaki maq twierdzi jakoby:

> 1-szy dysk - 30gb (ATA 66)
> Random Access Time: 14.3ms
> Random Burst Speed: 48 MB/s
>
> 2-gi dysk - 20gb (ATA 100)
> Random Access Time: 14.6ms
> Random Burst Speed: 75 MB/s
>
> Czy tak mala roznica w czasie dostepu ma znaczenie?

Myślę, że tutaj nie ma juz żadnego miejsca na dyskusję. Taka różnica w
czasie dostępu dla mnie nie ma żadnego znaczenia, i zresztą może być ona
spowodowana fazą księżyca albo konfiguracją planet :>

Drugi dysk na Master, i system na niego, nieprawdaż?

> BTW. Mam dyski podpiete do jednej tasmy (100) i sprawdzalem w kanalach
> jeden chodzi na 66 a drugi 100, wiec to by sie nie pokrywalo z tym co ty
> mowisz ze dysk dostosowuje sie do 'tej najmniejszej predkosci'.

Uczony zawsze byłem, że kanał pracuje w jednym trybie, i nie da się
ustawić różnych trybów dla urządzeń pracujących na jednym kanale. Może i
się mylę, lecz wolałbym, żeby potwierdził to "biegły w piśmie" :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//