Re: Takie male pytanko..

Autor: maq <themaq_at_o2.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 08:55:06 MET DST

> Uczony zawsze byłem, że kanał pracuje w jednym trybie, i nie da się
> ustawić różnych trybów dla urządzeń pracujących na jednym kanale. Może i
> się mylę, lecz wolałbym, żeby potwierdził to "biegły w piśmie" :>

Wlasnie tak logicznie rzecz biorac to prawde rzeczesz, jednak podczas
kopiowania widze naprawde znaczna roznice i jestem pewny co do tego ze jset
to ten tryb pracy (100). Tasmy wymieniam co jakis czas, bo rotacja dyskow u
mnie jest duza i czesto spotykalem sie z takim czyms jak Dysk "łapał" juz
tylko tryb PIO - i to bylo mile przy kopiowaniu ;-).

--
maq