Re: Takie male pytanko..

Autor: maq <themaq_at_o2.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 19:41:33 MET DST

> Różnie jest, to fakt. Tak właściwie, oprócz pojemości i trybu pracy nie
> zostały podane żadne inne dane o dysku... Ale jeśli oba są w
> przybliżeniu "z tej samej epoki", można przyjąć że 7200 będzie szybszy.
> Ale tak to sobie możemy gadać. HDTach i koniec dyskusji :>

Test został przeprowadzony tak jak radziliscie i oto wyniki:
1-szy dysk - 30gb (ATA 66)
Random Access Time: 14.3ms
Random Burst Speed: 48 MB/s

2-gi dysk - 20gb (ATA 100)
Random Access Time: 14.6ms
Random Burst Speed: 75 MB/s

Czy tak mala roznica w czasie dostepu ma znaczenie?

PS. Pierwszy dysk jest juz z deka w stanie wymagajacym calkowitego
wyczyszczenia.

BTW. Mam dyski podpiete do jednej tasmy (100) i sprawdzalem w kanalach
jeden chodzi na 66 a drugi 100, wiec to by sie nie pokrywalo z tym co ty
mowisz ze dysk dostosowuje sie do 'tej najmniejszej predkosci'.

Sprawdze to jeszce po calkowitym wyczyszczeniu.. ale wstepnie co o tym
myslicie ? ;-)

--
maq