Re: Problem z dyskiem twardym !!!

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 00:09:07 MET DST

Niejaki Marcin twierdzi jakoby:

> Czy każdy dysk będzie pasował do mojego komputera, czy nie wszystkie bedą
> pasowały, jak to jest?? Chcę kupić dysk ok. 3 GB. Obecnie mam HDD Samsung.

W zależności od komputera możesz mieć następujące problemy:
- Nie obsłuży dysków większych od 8 GB
- Nie obsłuży dysków większych od 32 GB

Problem można rozwiązać przez instalację na dużym dysku odpowiedniego
programu (Disk Managera? nie bijcie, nie pamiętam tego dokładnie). W
każdym razie takie coś działało przy barierze 32 GB. Ale tu może niech
wypowiedzą się ci, którzy takie rzeczy robili.

I pamiętaj, że jeżeli masz Windowsa 95A, będziesz musiał podzielić ten
dysk na partycje nie większe niż 2 GB, bądź zainstalować Win95 OSR2 lu
wyższy.

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//