Problem z dyskiem twardym !!!

Autor: Marcin <pawelek83_at_op.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 23:39:33 MET DST

Witam!!!
Nie znam się na sprzęcie komputerowym aż tak bardzo i dlatego mam pytanko:
posiadam wikowego kompa (ok.6-7 lat) i mam dysk twardy 1,2 GB(wiem ze to
smieszne ale kompa używam do takich rzeczy ze więcej mi nie potrzeba) ale musze
jednak wymienic dysk na odrobinke większy i tu zaczynaja się schody... :
Czy każdy dysk będzie pasował do mojego komputera, czy nie wszystkie bedą
pasowały, jak to jest?? Chcę kupić dysk ok. 3 GB. Obecnie mam HDD Samsung.
Bardzo byłbym wdzięczny za poradę i pomoc.
Pozdrawiam