Problem z LG CD-RW CED-8080B (8x4x32x)

Autor: Tomek M. <hetyt_at_poczta.fm>
Data: Thu 08 Jul 2004 - 00:05:36 MET DST

Nagrywarka czyta płyty bez żadnego problemu
proces nagrywania przebiega bez zarzutu ale
po nagraniu płyty nie mogę odtworzyć nagranej na niej
treści tzn. widze wszystkie nagrane pliki ale nie da sie
ich uruchomić wyskakuje np. że plik jest uszkodzony itp.
Ale gdy ta sama nagrywarka jest podłączona do innego kompa
działa ok. mogę spokojnie płytę nagrać i bez problemu
z niej korzystać wiec nie wiem czy to wina nagrywarki czy
może płyty głównej(MSI I845MAX [MS-6580]).
Proszę o pomoc !!!

pozdr
Tomek