Re: Takie male pytanko..

Autor: Wojciech Michalczuk <wmichal_at_nie-spamuj.gazeta.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 01:25:19 MET DST

Niejaki Kuba twierdzi jakoby:

> Ukłon w Twoją stronę, broda, jak najbardziej trzeba sprawdzić, ale z tymi
> 7200 to różnie.

Różnie jest, to fakt. Tak właściwie, oprócz pojemości i trybu pracy nie
zostały podane żadne inne dane o dysku... Ale jeśli oba są w
przybliżeniu "z tej samej epoki", można przyjąć że 7200 będzie szybszy.
Ale tak to sobie możemy gadać. HDTach i koniec dyskusji :>

--
Jest to moje zdanie i ja je całkowicie podzielam.      (c) Henri Monnier
       \\|||//