Asus GeForceFX 5200 V9520 Magic 128MB - warto ?

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 15:32:19 MET DST

Witam,

Ostatnio serwis zaproponował mi zwrót pieniędzy w zamian za uszkodzoną kartę
(GF 2 MX 400). Facio przebywający w tym momencie w sklepie (klient)
zaproponował mi odsprzedaż tytułowej karty za jakieś 200 zł. Sęk w tym, że
mój sprzęt nie jest najnowocześniejszy... bo to Duron 850, Shutle AK31, 384
MB RAM... No i zacząłem szukać informacji i zastanawiać się, jaki sens
używanie tego miało by w moim przypadku...

Z opisu wynika, że pamięć jest na szynie 64-bit i to znacznie ogranicza
wydajność. A moje sympatia powoli skłania się ku firmie ATI. Co myślicie o
Radeonie 8500 ? Nie wiem tylko, czy te karty są jeszcze w sklepowej
sprzedaży. A Radeon 9000/9200 - czy to byłby dobry wybór ? Nie gram w jakieś
najnowsze gry (bo z czym)... a najwyżej w egzemplarze typu MOHAA. Co wybrać
?