Re: Karta

Autor: PaRaDzIqS <p.a.r.a.d.z.i.k_at_no.spam.wp.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 15:39:29 MET DST

Użytkownik "stefe" <fgrsr@cbpmgn.sz> napisał w wiadomości
news:ccgo1k$ir7$1@news.dialog.net.pl...
> wiesz co?
> nie dosc, ze nie potrafisz czytac ze zrozumieniem to jeszcze jeszcze
> nawet nie pamietasz co napisales... moze nawet nie zrozumiales teog co

> --

podany byl przyklad z ktorymi sie spotkalem, nie podalem nicka osoby ani
jego danych ,stwierdzenie : *a tutaj sie wcina taki ze geforce to syf*, nie
bylo wcale skierowane do osoby z tego topicu, wiec nie wiem skad wniosek ,
ze to chodzi o konkretna osobe ( w tym przypadku ze chodzi niby o SebOLO ).
podtrzymuje natomiast fakt ze SebOLO nie potrafi czytac tematow rozmowy, dal
temu dowod wcinajac swoje zdanie, ktore troszke odbiegalo od zadanego
pytania.

PaRaDzIqS