Re: A-bit vs. Asus

Autor: Tygrysek <taurus-ui.SKASUJ_TO_at_wp.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 15:49:43 MET DST

Użytkownik "marcus075" <xnejrgn@vagrevn.cy> napisał w wiadomości
news:ccgtm2$mel$4@korweta.task.gda.pl...
> Na obywatelu Tygrysek oskarżonym o pisanie na grupę pl.comp.pecet SB
> wymusiło

[...]
> http://sklep.komputronik.pl/pelny.php?id=10021 -rulezzz...:)

REWELACJA!
Proponujesz zakup nowej płyty z usterką i od razu zakupienie dodatków, w
celu usunięcia tej usterki? To może jeszcze zaproponuj zakup
kondenstatorów, bo swojego czasu ABIT-y miały z nimi problemy. W razie
awarii - lutownica i po bólu :-)

> MI to jakoś wybitnie nie przeszkadzało...

Ale procesorowi będzie to przeszkadzało. Gruba wiązka kabli niemal owinięta
wokół radiatora (które do Athlonów są zazwyczaj dosyć duże) nie poprawia
chłodzenia, a dodatkowo zwiększa ryzyko przechylenia radiatora co może
spowodować jego przegrzanie lub ukruszenia rdzenia. Owszem, można poszukać
zasilacza z złuższą wiązką kabli, ale znowu będzie to omijanie
niedociągnięć ABIT-a.

> Bo sam masz Asus'a?:) Swoją drogą proponuję koledze przejrzeć testy

Odwrotnie - właśnie dlatego mam ASUSA :-)

Pozdrawiam
Tygrysek