Re: problem z nagrywarką cd-r..

Autor: Patras <patryk0001_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 07:24:00 MET DST

Ja bym stawiał na to że to wina jednak płytki. Miałem to samo na Dysanie
wolnym, po pewnym czasie nie dało sie wymazać, raz niby ładnie innym razem
pokazało że pliki wymazane sprawdzam płytke a tam jak na złość pliki dalej
są, to samo działo się z tą płytką u kolegi na nówce Litonie. Co do
szybkości płyt to ostatnio kupiłem sobie jakąś za złotówke i było na niej
52X włożyłem do nagrywarki a ta odrazu pokazała że powyżej 40x to ona jej
nie tyka:)