problem z nagrywarką cd-r..

Autor: Adrian S. <adriansocho_at_RTFM.tlen.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 18:38:51 MET DST

Jest sobie nagrywarka MSI 52/24/52 i ma kłopoty z płytami cd-rw,
nie wiem czy to nagrywarka się kończy czy płyty kupiłem za tanie.
  Chodzi o to, że nagranych płyt nie umie skasować, a jak skasuje to
czasami okazuje się, że jednak nie skasowała, a czasami po prostu ich
nie widać (mówi, że nie ma nośnika). Testowałem Nero 5.5 i Alkoholem.
Płyty to datex cdrw 24x. Nagrywarka ma jakiś rok, nawet nie wiem
dokładnie bo nie mogę znaleźć gwarancji....
  mam kupić lepsze cd-rw czy zbierać kasę na nową nagrywarkę ?
Naprawia ktoś teraz nagrywarki ?

--
Adrian S.
  Administrator sieci szeregowcowej na cztery kompy <ROTFL>