Re: Nagrywarki DVD BENQ

Autor: Sylwek Nowalski <s.nowalski_at_chello.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 07:32:09 MET DST

>> [...] a może Pioneer 107D lub nowsza ??
Jest niezły - wypaliłem na nim w 1,5 miesiąca ok 60 płytek i jeśli chodzi np
o verbatimy (obojętnie czy + czy -) są czytane w wielu stacjonarnych
odtwarzaczach - nawet tych nisko i średnio budżetowych (np manta, thomson,
grundig). Tak na marginesie mój stacjonarny odtwarzacz lepiej radzi sobie z
wypalonymi płytami, niż z oryginałami.
Jeśli chodzi o inne płyty - to miałem tylko okazje wypalać na mmore. Wg
opisu były x4, ale próba wypalenia czegokolwiek przy tej prędkości skończyła
się niepowodzeniem (na 4 próby, 3 wyrzucone płyty). 2,4 nagrałem jednak bez
problemu. Czy to kwestia płyty, czy nagrywarki - nie wiem. Zmartwię się jak
przestanie nagrywać mi na verbatimach.

pozdr,
Sylwek