Re: Nero 6 + 3 nagrywarki ?

Autor: skorpion <skoorpioonbez2o_at_ajlowju.pl.invalid>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 01:33:09 MET DST

Sander wrote:

> Jeżeli kopiujesz CD z zabezpieczeniami, to zdecydowanie jest to potrzebne.

nie ja kopiuję tylko znajomy K. :) chodzi o 3 nagrywarki do
specjalistycznej stacji roboczej ;)

szybkość może im się bardziej przydać, chyba że faktycznie chcą klonować gry

zresztą jak czytam tam na forum jak gościu pisze że na jednej nagrywarce
  nagrał 30.000 a na drugiej to 40.000 to o czym my rozmawiamy? 1500? phi!