Re: pioro swietlne

Autor: Tomasz Potega <shadow_at_manta.univ.gda.pl>
Data: Wed 07 Jul 2004 - 00:47:52 MET DST
Message-ID: <ccfa6o$hsm$1@korweta.task.gda.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2

Radosław Sokół <rsokol@magsoft.com.pl> wrote:
> Ok, lekcja poglądowa ;)

wiedzialem, ze to napiszesz :>

> Uruchom tryb 13h i zrób punkt w 160x100 (środek ekranu).
> Teraz weź lupę i zobacz, z ilu pikseli tak naprawdę składa
> się ten punkt :)

ale co z tego? jesli pioro ma fizyczna rozdzielczosc 320x200, to rownie
dobrze bedzie dzialac ze skalowanym w dol 640x400 czy 1280x800. tych linii
po srodku raczej nie bedzie brac pod uwage ;)

> Ostatnia kartą, która tworzyła obraz 320x200 w odpowiedniej
> rozdzielczości fizycznej była chyba EGA.

niby tak, ale w tym wypadku nie ma to praktycznego znaczenia...

pozdrawiam,
shadow
Received on Wed Jul 7 00:50:27 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Wed 07 Jul 2004 - 00:51:08 MET DST