Re: pioro swietlne

Autor: Radosław Sokół <rsokol_at_magsoft.com.pl>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 21:28:05 MET DST
Message-ID: <2004070619280500@grush.one.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tomasz Potega wrote:
>>O ile mi wiadomo, pióra świetlne nie działają praktycznie
>>przy rozdzielczościach fizycznych powyżej 320x200, a takiej
>>rozdzielczości nie da się na pececie z monitorem VGA osiągnąć.
>
> chcesz nas pozbawic wspomnien z gier z 13h? nieladnie ;)

Ok, lekcja poglądowa ;)

Uruchom tryb 13h i zrób punkt w 160x100 (środek ekranu).
Teraz weź lupę i zobacz, z ilu pikseli tak naprawdę składa
się ten punkt :)

Ostatnia kartą, która tworzyła obraz 320x200 w odpowiedniej
rozdzielczości fizycznej była chyba EGA.

-- 
|""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""|
| Radosław Sokół  |  mailto:rsokol@magsoft.com.pl          |
|                 |  http://www.grush.one.pl/              |
\................... ftp://ftp.grush.one.pl/ ............../
Received on Tue Jul 6 21:35:26 2004

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Tue 06 Jul 2004 - 21:51:07 MET DST