Re: problem z nagrywarką cd-r..

Autor: Jaroslaw Puchala <yarwax_at_yarwax.no-ip.orgx>
Data: Tue 06 Jul 2004 - 19:48:33 MET DST

Użytkownik "Adrian S." <adriansocho@RTFM.tlen.pl> napisał w wiadomości
news:ccekir$ab2$1@julia.coi.pw.edu.pl...
> Jest sobie nagrywarka MSI 52/24/52 i ma kłopoty z płytami cd-rw,
> nie wiem czy to nagrywarka się kończy czy płyty kupiłem za tanie.
> Chodzi o to, że nagranych płyt nie umie skasować, a jak skasuje to
> czasami okazuje się, że jednak nie skasowała, a czasami po prostu ich
> nie widać (mówi, że nie ma nośnika). Testowałem Nero 5.5 i Alkoholem.
> Płyty to datex cdrw 24x. Nagrywarka ma jakiś rok, nawet nie wiem
> dokładnie bo nie mogę znaleźć gwarancji....

Spróbuj z jakimiś płytami cd-rw lepszej firmy, możliwe że te nonamy nie maja
24x i dlatego sie sypia. Kumpel wypalal kiedyś na noname plytach 48x,
niektórych nie można było odczytać poprawnie, te same nagrane u mnie z
prędkością 24x chodziły normalnie. Tanie shity nie zawsze są przystosowane
do tak dużych prędkości jakie są na nich napisane, przynajmniej ja takie
odnosze wrażenie.

Pozdro