Re: AVerTV Studio 303 - pytania

Autor: Majkel <majkel2001_at_NO_SPAMtenbit.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 21:19:26 MET DST

Adam <Adam@komp.com.pl>,
w wiadomosci: cc9olc$ac9$1@atlantis.news.tpi.pl
napisal:

> 1) Jak przypisać poszczególnym kanałom TV (oraz FM) inne numery
> niż te które są przypisane automatycznie oraz jak wykorzystywać
> podział kanałów TV na grupy

aby zmienic numer danego kanalu, uruchom glowny program AveraMedia
Tuner, wybrac setup (taka ikonka klucza po prawej strone panelu na dole,
pewnie wiesz o co chodzi), i tam jak zaznaczysz dany kanal musisz
kliknac na przycisk REMAP na gorze...

Nie wiem czy jest mozliwosc podzialu na grupy, chyba nie ma.

> 2) W Readme.txt (w \Program Files\AverTV) jest następujące zalecenie:
> "5.3 In Control Panel, the "DMA" option of disk drivers must be
> opened. Otherwise, the Record/TimeShift operation may be
> abnormal." Co należy w związku z tym zrobić pod Win XP?
> Niestety u mnie Time-Shift nie działa (sugeruje przekazanie
> informacji o problemie do Microsoftu) a użycie Stop (zarówno z
> panela jak i pilota) przy odtwarzaniu zapisanego programu TV
> kończy się także odesłaniem do Microsoftu.

Time Shift to jest nagrywanie o danej godzinie czy to nagrywanie i
odwarzanie jednoczesnie?
Nawet sie tym nie bawilem... raz cos nacisnalem ;) i bledu nie bylo..
nie wiem jak to dziala...

DMA raczej powinno byc uakwywnione dla dysku. Poza tym ja tez mialem
troche problemow z tak karta. Na W98 musialem sciagac nowsze stery z ich
strony, dopiero na W2k dziala ta karta jak powinna (chyba nawet na
sterownikach z CD, nie pamietam juz).

> 3) Podobno istnieje możliwość pomijania reklam, ale jak to zrobić?

tego nie wiem.

> 4) Brak opisu/helpu. Gdzie można takowy znaleźć (może być po
> angielsku) ?

tu tez nie pomoge....

Nie wiem jakiego masz kompa, ale u mnie na przyklad na Athlonie 1800+ XP
(1533 Mhz), 256 MB RAM i HDD 7200 rpm nie za dobrze wyglada to
nagrywanie w locie do MPEG2, a juz na pewno przez ten ich soft.
Do nagrywania polecam raczej iuVCR
http://www.iulab.com/iuvcr/index.shtml , najlepiej najpierw nagrac bez
kompresji (np dobrym kodekiem - kompresorem [bezstratnym] HuffYUV), a
dopiero pozniej kompresja do MPEG2 jakims TMPGenc. Ale na to trzeba
sporo miejsca.... U mnie juz samo ogladanie TV poprzez iuVCR daje o
wiele lepsza jakosc niz przez ten ich soft...

pozdr
Majkel