ustwienia hp

Autor: przemekp <shemek_uciac_at_o2.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 21:20:01 MET DST

    mam takie dziwne zachowanie mojej drukarki hp 845c. mam zainstalowany
office profesional 2000 i aktualnie drukuje sobie pracke a mam pewien
problem. Chcac wydrukowac kilka stron ze srodka pracy np. poprawione przez
promotora ;) ( w MS WORD) dziwnie, tekst sam sie przesuwa tzn co innego
widze na monitorze a co innego na wydruku. Koncowe linijki jednej strony
pojawiaja sie na nastepnej.wiec chcialem zapytac czy to wina pewnych
ustawien drukarki czy moze Worda ??? Jednak zauwazylem w momencie kiedy
naciskam potwierdzenie do druku nastepuje jakis drobny ruch w tekscie.
Probowalem odintslowac office i sterowniki zainstlowalem nowe i ponownie
office ale nie odnioslo to zadnego efektu. zwracam sie z prosba ogromna o
pomoc gdyz drukowanie takie np 2 kopii grozi katastrofa :)

dzieki z gory

Pozdrawiam
Przemek P