AVerTV Studio 303 - pytania

Autor: Adam <Adam_at_komp.com.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 22:17:29 MET DST

Witam i mam pytania do użytkowników programu AVer w wersji
Multilanguage 5.0.3 4. z tunerem AVerTV Studio 303:

1) Jak przypisać poszczególnym kanałom TV (oraz FM) inne numery
    niż te które są przypisane automatycznie oraz jak wykorzystywać
    podział kanałów TV na grupy
2) W Readme.txt (w \Program Files\AverTV) jest następujące zalecenie:
    "5.3 In Control Panel, the "DMA" option of disk drivers must be opened.
    Otherwise, the Record/TimeShift operation may be abnormal."
    Co należy w związku z tym zrobić pod Win XP?
    Niestety u mnie Time-Shift nie działa (sugeruje przekazanie informacji
    o problemie do Microsoftu) a użycie Stop (zarówno z panela jak i pilota)
    przy odtwarzaniu zapisanego programu TV kończy się także odesłaniem
    do Microsoftu.
3) Podobno istnieje możliwość pomijania reklam, ale jak to zrobić?
4) Brak opisu/helpu. Gdzie można takowy znaleźć (może być po angielsku) ?

Pozdrowienia
Adam