Re: Modem DSL

Autor: LAB <NOSPAM>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:40:25 MET DST

"Piotr Megabajt$" <nieznajomycrusader@usun_z_kropka.wp.pl> wrote in
news:cca9d2$tld$1@news.dialog.net.pl:

> Czy wiecie czy istnieje modem DSL wraz z routerem który umozliwial by
> powiedzmy podzial 128 kb/s na 3 uzytkowników po 42 kb/s kazdy , w
> przypadku nie korzystania 2 z 3 uzytkowników dawal by jednemu dostep
> do pelnego pasma, chcial bym równiez zeby mozna bylo podlączyc dwie
> karty sieciowe Ethernet 10/FastEthernet 100 oraz jedna karte wifi.Jaka
> jest cenna takiego urzadzenia?!

hehe sa ale i ich cena jest :) za wysoka

najprostszy sposob rozdzielenia sieci to kupno routera z hubem ( 2 in 1 )
i dogadanie sie przez osoby wspoldzielace, czasami sie da.

ja mam 2 kompy na D-linku dsl-504 i nie ma problemow z zapychaniem

no i po co ci wifi na 3 userow to tylko 2 kable wiecej a koszt owiele
mniejszy i zdecydowanie pewniejsze