Re: prosba o ocene konfiguracji sprzetu

Autor: Virus_7 <virus_7_at_spam.o2.pl>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:40:50 MET DST

Użytkownik "RaV" <spamerom@mowimy.nie> napisał w wiadomości
news:inwuyaws0v8v$.1rny6ox4yqilg.dlg@40tude.net...
> [...]
No

> wszyscy mi proponuja cos innego niz seagate... czy rzeczywiscie te dyski
sa
> jakies nie najlepsze ? osoobiscie mam seagate b7 i smiga calkiem ladnie.

Wszyscy sugerują się tym co usłyszeli tutaj na grupie.
Dyski Seagate SATA mają niezłą padaczkę, ale myślę, że jest to skutkiem zbyt
wysokiej temperatury lub złego napięcia podawanego na złącze. Może zbyt
bardzo się grzeją.

A Samsung jest odporny na wszelkie skoki napiecia, ma niską temperaturę, a
wydajność dużo lepszą

Pozdrawiam
Virus_7

PS Sam mam Seagate'a od 2 lat... :P