Re: Modem DSL

Autor: nom <nom73_at_usunto.gazeta.fm>
Data: Mon 05 Jul 2004 - 09:33:40 MET DST

Ja mam freesco + 486DX 66MHz z 16MB RAM, karta sieciowa, stacja syskietek i to wszystko "chodzi" sobie już 2 lata i jeszcze ani razu się nie zwiesiło. Moc pobierana to ok. 20 W (moc pozorna, bo nie mam watomierza). Procesor z dużym radiatorem, bez wiatraczka, zasilacz z wiatraczkiem i regulacją obrotów od temperatury, prawie w ogole nie słychać, ale można spokojnie wylączyć wentylator, bo moc pobierana przez zasilacz 200W jest znikoma.