Re: temp. proc. po wym. zasilacza

Autor: Piotr <pnat_at_interia.pl>
Data: Sun 04 Jul 2004 - 21:49:11 MET DST

Użytkownik "A&W Jedynak" <jedynak@post.pl> napisał w wiadomości

 Niestety nie wiem, ponieważ na moim kompie nie ma żadnej gry (nie mam na to
> czasu). Obserwuję go od wczoraj non-stop i w sumie teraz jest dobrze tzn.
> temp. w granicach do 50 stopni. W bezczynności totalnej - 32.
> Wymieniliśmy zasilacz, bo od czasu od czasu resetował się komputer,
> sądziliśmy że to coś z zasilką, ale dzis znwu to samo. Może coś poradzisz?
> AJ

Niestety, nie mam doswiadczenia z intelami, nigdy nie mialem takowego.
Jeszcze moze byc tak, ze masz cos z czujnikiem temp, pomacaj radiator proca
(gdy czujnik pokazuje odp. wysoka, wylacz kompa i sprawdz) jezeli bedzie
parzyc to sie przegrzewa i to moze byc powodem resetow. Nie wiem czy ten
procesor ma zabezpieczenie przed przegrzaniem? Jezeli ma to moze byc
odpowiedz. Bo zasilke masz dobra, tzn chwala ja w necie.
pozdrawiam
Piotr