Re: 1200 zamiast 1600

Autor: tomekn <tomekn_at_nospammpoczta.onet.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 18:52:56 MET DST

Użytkownik "Konrad M." <dzesi_ANTSPAM@klub.chip.pl> napisał w wiadomości
news:40e6df19$1@news.vogel.pl...
> Komputer AMD Duron przestawił mi sie z 1600 na 1200
> Ram też ma mniejszą czestotliwosc.
> Dlaczego ?
> I czy zwykły lamer może to naprawic czy isc do serwisu ?
>
> Płyta Asrock K7VT4

Najprawdopodobniej ktoś zapodał ustawienia domyslne płyty lub zresetował
ustawienia biosu czyli ram pracuje z częstotliwością100mhz dla ramu zamiast
133mhz. Musisz wejść do biosu i zmienić ustawienia z 100 na 133 i wtedy
będzie ok. Jak to zrobić, znajdziesz w instrukcji do płyty. Do biosu w
Asrock chyba wchodzi się za pomocą F1 lub F2 tak bodaj wchodziłem do
ustwaien biosu asrock k7vt2 podczas startu komputera. tam znajdziesz
ustawienia ramu na 100 zmienisz je na 133 i potwierdzisz zmiany chyba
klawiszem F10 później wcisniesz Y i enter. Pewnie znajdzie się jakiś
urzytkownik Asrocka który opisze Ci to krok po kroku i do serwisu nie
będziesz musiał z tym biegać.
pozdr
tomekn