Re: Asus i SATA w XP

Autor: Kuba <qba_at_nysa.com.pl>
Data: Sat 03 Jul 2004 - 20:18:46 MET DST

Użytkownik "Drakoo" <drakoo@wp.pl> napisał w wiadomości
news:cc6s18$i6v$1@news.onet.pl...
> Dużo jestw archiwum na temat instalacji xp na sata, ale nie ma nic o tym
> jeśli ma sie xp na ide i dostało się Baracude 80 GB na SATA. Problem w
> tym iż bios kontrolera widzi dysk i w menager w systemie ma wgrany
> sterownik, ale xpdysku nie widać.. :-(. Wiem że to troche NTG ale
> prosze o pomoc. Moja konf. to:
> Asus A7NX8-E Deluxe
> 2x256 Mb PC-3200 GeIl
> Barton 2500 @ 2400 Mhz
> R9800@Pro

Na starcie instalacji przytrzymaj F6 i załaduj żądane stery SATA z
dyskietki, powinna być w zestawie z płytą. Jeśli nie to musisz taką
utworzyć, ale o to pytaj na innej grupie, bo ja nie pamiętam z jakiego
foldery, wiem tylko że musi być w nim plik txtsetup.oem czy jakoś tak

--
Pozdrówka! Qba Kubecki
www.mescalito.nysa.com.pl