Re: Nagly zgon nagrywarki LGx48

Autor: kruger <krugerek_at_o2.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 16:22:04 MET DST

Użytkownik "Pawel S" <pawel@xxx.pl> napisał w wiadomości
news:pan.2004.06.30.07.03.44.15032@xxx.pl...
> Tylko mam jeden problem: coraz trudniej dostać płytki CD-RW do niskich
> prędkości :| Wie może ktoś, gdzie na Śląsku takie płytki jeszcze
> dostane ? Bo płytki CD-R nagrywa każde... Większość nowych
> nośników zaczyna sie nagrywać od 4x - zastanawiam sie czy nie da sie
> tego obejsć jakoś.. Potrzebuje płytek do backupu i zależy mi na
> dobrych płytach CD-RW które by chodziły jeszcze przez pare lat.

a nie wystarcza dobre, markowe(nie za 1,50zl) i nagrywanie z minimalna
predkoscia? ja mam i uzywam nadal moja pierwsza plytke tkd (97-98 rok) i
zyje slicznie. z reguly uzywam do powaznych rzeczy firmowek (zarowno r i
rw), verbatim, tdk, basf, samsung. jedynie do masowek uzywa sie walkow :>

--
Pozdrawiam, kruger