Re: Jaka plyta za 300 pln?

Autor: Flo <florian6_at_NOSPAM.gazeta.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 16:30:42 MET DST

Aries napisał(a):

> Nareszcie pytanie któro powinno paść jako pierwsze!! Duże brawa!!
> BIG LOL dla wszystkich którzy wcześniej odpowiadali nie zorientowawszy sie
> w temacie :-)

Padło o 10:17 dnia wcorajszego z klawiatury Marina

"Kolega ma podstawowy problem, a mianowicie nie podał na jaką platformę
ma to być sprzęt. Nie jestem jasnowidzem i nie mogę stwierdzić czy
chodzi o AMD czy Intela."

,a o 13:06 dnia wczorajszego była odpowiedź.

" :) Fakt, moj blad, ale nigdy Intel nawet mi przez glowe nie przeszedl,
stad brak informacji :]"

Głupio pisać nie czytając wątku ;)

--
I wszystko jasne :)