Re: Nagly zgon nagrywarki LGx48

Autor: Pawel S <pawel_at_xxx.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 09:03:45 MET DST

On Wed, 30 Jun 2004 00:15:39 +0200, kruger wrote:

> tak, moj qmpel, kupil ja gdzies w okolicach 96 roku. jako jedyny na osiedlu
> mial nagrywarke przez dobre 3-4 lata :> sprzet ma caddy i jezdzi na scsi :>
> w zimie podczas wypalania musial miec otwarte okno bo sie grzalo cholerstwo,
> i nawet mysza nie mogl ruszac bo piepszylo nagranie :P

LOL, nieźle :)

Tylko mam jeden problem: coraz trudniej dostać płytki CD-RW do niskich
prędkości :| Wie może ktoś, gdzie na Śląsku takie płytki jeszcze
dostane ? Bo płytki CD-R nagrywa każde... Większość nowych
nośników zaczyna sie nagrywać od 4x - zastanawiam sie czy nie da sie
tego obejsć jakoś.. Potrzebuje płytek do backupu i zależy mi na
dobrych płytach CD-RW które by chodziły jeszcze przez pare lat.

Pozdrawiam Paweł S.