czy ten zasilacz wystarczy do bartona ?

Autor: Marek Przedwojski <marek.przedwojski_at_op.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 13:03:43 MET DST

Spaliła mi się płyta główna i nadszedł czas wymiany.
Będzie to barton 2600+ oraz radeon 9600 , oprócz
tego dwa dyski twarde 80 GB i 10 GB , DVD
została mi natomiast obudowa z zasilaczem.
Na zasilaczu jest napis: F0235ATXAK.
Jakiej mocy jest ten zasilacz ? i czy uciągnie on to wszystko ?
czy też kupic nową obudowę z zasilaczem i w takim
razie o jakiej mocy minimalnej ?
ktoś może wie też za ile taka obudowa z zasilaczem ?

Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.