Re: czy ten zasilacz wystarczy do bartona ?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 13:15:40 MET DST

> Spaliła mi się płyta główna i nadszedł czas wymiany.
> Będzie to barton 2600+ oraz radeon 9600 , oprócz
> tego dwa dyski twarde 80 GB i 10 GB , DVD
> została mi natomiast obudowa z zasilaczem.
> Na zasilaczu jest napis: F0235ATXAK.
> Jakiej mocy jest ten zasilacz ? i czy uciągnie on to wszystko ?
235 Watt. Nie ma szans żeby to działało. Musisz kupić nowy zasilacz

> czy też kupic nową obudowę z zasilaczem
Obudowy nie musisz kupować, ale zasiłka musi być nowa

> i w takim razie o jakiej mocy minimalnej ?
Realnie min. 300W (chodzi tu o realną wartość a nie o pobożne życzenie
producenta) ale 350W będzie lepszy, np. Modecom ATX-350GTF (135 zł)
będzie odpowiedni. Jeżeli masz dużo kasy to chieftec 360W, ale do
takiego zestawu to IMHO nie ma sensu.

> ktoś może wie też za ile taka obudowa z zasilaczem ?
Obudowę jak już koniecznie chcesz to kup najtańszą codegena za ok. 100
zł, ale będziesz musiał dodać dodatkowe 135zł na zasilacz.

> Dziękuję za odpowiedzi. Pozdrawiam.

Pozdr. Marcin