Re: czy ten zasilacz wystarczy do bartona ?

Autor: Radek Cichy <rc1977_at_wyciac.o2.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 13:11:26 MET DST

Użytkownik Marek Przedwojski napisał:
> Spaliła mi się płyta główna i nadszedł czas wymiany.
> Będzie to barton 2600+ oraz radeon 9600 , oprócz
> tego dwa dyski twarde 80 GB i 10 GB , DVD
> została mi natomiast obudowa z zasilaczem.
> Na zasilaczu jest napis: F0235ATXAK.

Zasilacz jest prawdopodobnie 235 W. Na ten zestaw zdecydowanie
polecałbym mocniejszy (350W lub więcej). Jeżeli masz kasę, to kup sam
porządny zasilacz (ok. 200PLN) i zostaw obudowę. Jeżeli nie, to kup
jakąś niecałkiem najtańszą obudowę w granicach 160-180PLN z zasilaczem
350W i powinno dać radę. Wszyscy strasznie krzyczą, że tylko Chieftec'i
i to 350W to absolutne minimum. Fakt, że wtedy na 99% nie będzie
problemów. Z drugiej strony ileś tam milionów zestawów na świecie
pracuje z przeciętnymi zasilaczami i dają radę.

Wybór należy do Ciebie :)

--
Pozdrawiam
Radek Cichy