Re: Wycena - dysk z badami

Autor: Loo <monsterjojo_at_NOSPAM.op.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 07:08:10 MET DST

Użytkownik "Marcin 'Koroner' Baj" <wizzard-cut-me-@poczta.onet.pl> napisał
w wiadomości news:cbtgh1$rri$1@inews.gazeta.pl...
> Jakiś czas temu już pisałem, ale powtórze.
> Prodecura ratowania takiego dysku jest następująca:
> 1. Sprobuj zdjac wszystkie partycje, potem fdisk /MBR, sformatuj

Da sie spokojnie takie rzeczy robic, moge nawet tego dysku uzywac, tylko
czasem z miejsc gdzie sa te bady nie moge odzcytac plikow.

> 2. Jak nie pomoze, przelec go tym:
> http://downloads.maxtor.com/_files/maxtor/en_us/downloads/powermax.exe

Czy to dziala na tej samej zasadzie co hddregenerator? Bo hddregeneratorem
usunalem bady z tego dysku, ale po pewnym czasie pojawily sie nowe (w
innych miejscach niz tamte). Znow je usunalem i teraz nie sprawdzalem, czy
sie pojawily kolejne.

> Jeżeli dysk nie był uszkodzony fizycznie, pomoże. Niejeden dysk sobie,
> klientom i znajomym uratowałem w ten sposób. Programik jeżeli nie jest w
> stanie obsłużyć jakiegoś dysku - uprzedza o tym od razu... Tak więc bez
> obaw i do roboty ;)

Nie no, obaw nie mam, tylko ze kupilem sobie juz nowy dysk wiec ten i tak
chcialbym sprzedac, ale waham sie, czy po usunieciu badow poleconym przez
Ciebie programem nie pojawia sie kolejne i w takim razie nie wiem, czy
powinienem sprzedawac ten dysk jako sprawny. Dzieki za pomoc.

pzdr. L.