Re: Wycena - dysk z badami

Autor: Marcin 'Koroner' Baj <wizzard-cut-me-_at_poczta.onet.pl>
Data: Wed 30 Jun 2004 - 06:45:24 MET DST

Użytkownik Loo napisał:

> Ale z tego co wiem to juz od jakiegos czasu nie da sie dyskom robic low level formatow?
> Przynajmniej w warunkach domowych.
>
> pzdr. L.

Jakiś czas temu już pisałem, ale powtórze.
Prodecura ratowania takiego dysku jest następująca:
1. Sprobuj zdjac wszystkie partycje, potem fdisk /MBR, sformatuj
2. Jak nie pomoze, przelec go tym:
http://downloads.maxtor.com/_files/maxtor/en_us/downloads/powermax.exe

Jeżeli dysk nie był uszkodzony fizycznie, pomoże. Niejeden dysk sobie,
klientom i znajomym uratowałem w ten sposób. Programik jeżeli nie jest w
stanie obsłużyć jakiegoś dysku - uprzedza o tym od razu... Tak więc bez
obaw i do roboty ;)