Big problem z DVI! POMOCY!!!!!

Autor: SM <antispam_sebolcs_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 21:12:17 MET DST

Witam wszystkich!
Mam problem jak w temacie. Już od jakiegoś czasu mam monitorek NEOVO E-19A
podpięty do Radka 9200 128bit - przez DVI.
Żonie zachciało się ostatnio pograć w starego dobrego Faraona, ktory to
wyswietla sie chyba w 640x480 - dopiero samą planszę z miastem mozna
przełączyc na 1024x768. Otóż przy rozdzielczości 640x480 obraz dzieli mi
się na 4 części i jest w zasadzie nieużyteczny (podobny problem mam w
Kurce Wodnej). Problem rozwiązuje podpięcie monitora pod analogowy kabel,
ale wtedy komputer uruchamia sie zawsze domyslnie wlasnie na takim.
Strasznie to upierdliwe przelaczac na DVi codziennie, a jakość na analogu
jest zauważalnie gorsza od DVI.
Czy jest na to jakis sposob? Czy to problem karty, sterów, directX,
monitora?
Miał ktoś taki problem?
Proszę o pomoc!
pozdr. Sebek