Re: które CDR / gdzie Akoss?

Autor: Krzysztof Pawleta <pawletak_at_onet_ZAMIEN_poczta.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 00:07:11 MET DST

Jacek Popławski wrote:

> Od dłuższego czasu starałem się kupować CDRki firmy Akoss, teraz ich jednak nie
> mogę znaleźć na Allegro ani w sklepach internetowych.

Ostatnio widziałem w Tesco: płyta wygląda podobnie, tylko w nazwie cosik
przybyło - pisało "VAKOSS"...
Dane:
ATIP: 97m 15s 37f
Disc Manufacturer: NAN-YA Plastics Corp.
Reflective layer: Dye (Short strategy; e.g. Phthalocyanine)

P.S. Na kopercie pisze: "Importer: Vako Sp. z o.o."

|		 'Krzys' Pawleta		|
|	  mailto:pawletak@poczta.onet.pl 	|
|_______ICQ# 1582962___________GG: 259602_______|