Re: Big problem z DVI! POMOCY!!!!!

Autor: archie <archie.am_at_Qwp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 21:23:07 MET DST

SM napisał(a):

> Mam problem jak w temacie. Już od jakiegoś czasu mam monitorek NEOVO
> E-19A podpięty do Radka 9200 128bit - przez DVI.
> Żonie zachciało się ostatnio pograć w starego dobrego Faraona, ktory to
> wyswietla sie chyba w 640x480 - dopiero samą planszę z miastem mozna
> przełączyc na 1024x768.

W sterownikach powinna być zakładka o LCD. Nie mam Radeona, ale w mojej
nVidii w tej zakładce mam do wyboru co ma się dziać z obrazem o
mniejszych rozdzielczościach; -ma być skalowany na cały ekran przez
monitor, -skalowany na cały ekran przez karte graficzną, -skalowany z
zachowaniem proporcji przez karte graficzną, -nieskalowany.
Poszukaj najnowsze sterowniki ze strony producenta. Zainstaluj
odpowiednie sterowniki do ekranu, żeby system wiedział że jest
podłączony przez DVI.