Re: Jaka plyta za 300 pln?

Autor: LoChNeSs <lochnesNOSPAM_at_o2.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 13:06:41 MET DST

> Kolega ma podstawowy problem, a mianowicie nie podał na jaką platformę
> ma to być sprzęt. Nie jestem jasnowidzem i nie mogę stwierdzić czy
> chodzi o AMD czy Intela.
> BTW, obecne procki oprócz kilku wyjątków mają zablokowany mnożnik,
> więc nici z kręcenia mnożnikiem (chyba że ma to być płyta pod Athlona
> Mobile lub P4 EE).
> Sądzę że koledze chodziło o płytę pod AMD, ale ponieważ kolega się nie
> wysilił i nie podał tej informacji, to ja też się nie wysilę i na tym
> zakończę tego posta. ;P

:) Fakt, moj blad, ale nigdy Intel nawet mi przez glowe nie przeszedl, stad
brak informacji :]
Wstepnie jestem zdecydowany na
MSI MS-KT6 DELTA-SR VIAKT600 DDR400 AC6 S-ATA RAID 295zl
lub GIGABYTE GA-7N400EL NFORCE2 ULTRA DDR400 AC6 LAN 255zl lub
EPOX 8RDA3I NFORCE2 DDR400 AC6 USB2.0 LAN ATA133 305zl
, zastanawiam sie tylko nat chipset'em, z jednej strony zalezy mi na dual
channel, z drugiej zas na bezproblemowej pracy pod Linux'em, a na grupach
wychwycilem ze nforce lubi sie na nim krzaczyc.
Co powiecie?

Pozdrawiam
Łukasz

P.S Mam zamiar kupic Bartona 2500, ktoremu da sie odblokowac mnoznik :]