Re: Jaka plyta za 300 pln?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 23:38:21 MET DST

> :) Fakt, moj blad, ale nigdy Intel nawet mi przez glowe nie przeszedl, stad
> brak informacji :]
Aha, teraz będę wiedział, że jeżeli brak informacji to musi chodzić o
AMD ;P

> Wstepnie jestem zdecydowany na
> MSI MS-KT6 DELTA-SR VIAKT600 DDR400 AC6 S-ATA RAID 295zl
Bardzo dobra płyta

> lub GIGABYTE GA-7N400EL NFORCE2 ULTRA DDR400 AC6 LAN 255zl lub
Nie miałem tego nigdy w moich łapkach.

> EPOX 8RDA3I NFORCE2 DDR400 AC6 USB2.0 LAN ATA133 305zl
Bardzo dobry wybór.

> , zastanawiam sie tylko nat chipset'em, z jednej strony zalezy mi na dual
> channel,
W przypadku AMD Dual ma małe znaczenie. Max 2-3%

> z drugiej zas na bezproblemowej pracy pod Linux'em, a na grupach
> wychwycilem ze nforce lubi sie na nim krzaczyc.
A tego to nie wiem. Użytkownicy NF2 i Linuxa będą musieli się
wypowiedzieć.

> Co powiecie?
Generalnie NF2 jest wydajniejszy od KT600 o ponad 5%, więc przy
podobnej cenie wziąłbym NF2, tylko że ten MSI jest lepiej wyposażony.
Pytanie jest takie, co cenisz bardziej - nieco lepszą wydajność i
możliwości OC czy lepsze wyposażenie. Ja ani RAID, ani SATA ani
IEE1394 nie używam, więc strata dla mnie żadna, ale dla ciebie to może
mieć znaczenie.

> Pozdrawiam
> Łukasz
>
> P.S Mam zamiar kupic Bartona 2500, ktoremu da sie odblokowac mnoznik :]
Mówisz o wersji Mobile, czy o wczesnych "desktopowych" bartonach z
odblokowanym mnożnikiem ?

--
Pozdr. Marcin