Re: Jaka plyta za 300 pln?

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 10:17:28 MET DST

> Witajcie.
>
> Szukam plyty glownej do 300 zl , ktora bedzie oferowala mozliwosc krecenia
> mnoznikiem. Googlam googlam i nic. Z gory dzieki za odpowiedz, aha darujcie
> sobie rady typu "ja bym kupil Abit'a cos tam, cos tam za 500 pln"

Kolega ma podstawowy problem, a mianowicie nie podał na jaką platformę
ma to być sprzęt. Nie jestem jasnowidzem i nie mogę stwierdzić czy
chodzi o AMD czy Intela.
BTW, obecne procki oprócz kilku wyjątków mają zablokowany mnożnik,
więc nici z kręcenia mnożnikiem (chyba że ma to być płyta pod Athlona
Mobile lub P4 EE).
Sądzę że koledze chodziło o płytę pod AMD, ale ponieważ kolega się nie
wysilił i nie podał tej informacji, to ja też się nie wysilę i na tym
zakończę tego posta. ;P

> Pozdrawiam
> Łukasz

Pozdr. Marcin