Re: Chieftec HPC-360-202 czy Mode Com ISO-450P ?

Autor: dgim <grip5_at_wp.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 08:53:11 MET DST

"Publicon" <publicon.usun.to@pf.pl> wrote in
news:cbr15d$qjg$1@atlantis.news.tpi.pl:

> Witam,
>
> Po ostatniej awarii dumnego Codegena 300W i spaleniu polowy kompa
> chwilowo pracuje na jakimś badziewiu bez zadnej nazwy, ale zamierzam
> kupic tak szybko, jak tylko to mozliwe "coś" lepszego. Mój wybór
> powoli krystalizuje sie... niby zdecydowalem sie juz w ramach
> kompromisu mocy z ceną na na tego Chiefteca... ale zastanawia mnie ten
> Mode Com.. opis na benchmark.pl
> (http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_ISO450P
> .html ) jest zachecający i pozwala wziąśc go pod uwage przy planowaniu
> [...]

Mam Chieftec'a HPC-360-302-DF. Napiecia stabilne jak skala. Tez przesiadlem sie z
Codegena 300W, ja jednak mialem to szczescie, ze przesiadlem sie z w pore (juz raz
o malo sie nie spalil). Po kupieniu grafiki GF4 napiecia polecialy tak w dol, ze
balem sie na nim robic cokolwiek. Wydatku 220zl na Chieftec'a nie zaluje. Zasilacz
I klasa, Jest moze jeden malutki minus. W moim modelu z dwoma wentylatorami,
niestety dolny nawiewa mi cieple powietrze na proca, przez co temperatura jego
zwiekszyla sie o jakies 2-3 stopnie.
Mode Com'y tez chyba sa niezle, ale ja polecam z wlasnego doswiadczenia Chiefteca.