Chieftec HPC-360-202 czy Mode Com ISO-450P ?

Autor: Publicon <publicon.usun.to_at_pf.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 07:59:21 MET DST

Witam,

Po ostatniej awarii dumnego Codegena 300W i spaleniu połowy kompa chwilowo
pracuję na jakimś badziewiu bez żadnej nazwy, ale zamierzam kupić tak
szybko, jak tylko to możliwe "coś" lepszego. Mój wybór powoli krystalizuje
się... niby zdecydowałem się już w ramach kompromisu mocy z ceną na na tego
Chiefteca... ale zastanawia mnie ten Mode Com.. opis na benchmark.pl
(http://www.benchmark.pl/artykuly/testy/zasilacze2003_2/modecom_ISO450P.html
) jest zachęcający i pozwala wziąść go pod uwagę przy planowaniu zakupów.
Prosiłbym o jakieś opinie - za i przeciw użytkowników czy też zwolenników
tego modelu.. a użytkownicy Chiefteca też mogą swoje dołożyć, jeśli zechcą.

Pozdrawiam, Publicon