Re: Chieftec HPC-360-202 czy Mode Com ISO-450P ?

Autor: tomekn <tomekn_at_nospammpoczta.onet.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 19:56:10 MET DST

> Wydatku 220zl na Chieftec'a nie zaluje. Zasilacz
> I klasa, Jest moze jeden malutki minus. W moim modelu z dwoma
wentylatorami,
> niestety dolny nawiewa mi cieple powietrze na proca, przez co temperatura
jego
> zwiekszyla sie o jakies 2-3 stopnie.
To samo było u mnie temperatura skoczyła mi o 2-3 stopnie mam big towera
(a7v133-raid).Coś w tym jest że różnica napięc dała różnicę w pomiarze
temperatury.
U mnie znowu okazało się że jeden z "bolców" we wtyce wysuwał się i musiałem
ze starego codegena wyciągnąć dobry bolec i wymienić go , musiałem przeciąć
ten przewód i polutować go więc mam już pogwarancji, no ale mam już ten
zasilacz przeszło rok i jestem b. zadowolony.
pozdr
tomekn