Re: Stara p3yta i karta wireless

Autor: Marcin <mach82_at_wp.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 19:10:04 MET DST

> Witajcie,
> razem z kolegą chcieliśmy sobie uruchomić wewnetrzna siec WLAN na jednym
> takim amerykanskim sprzecie (podobnym do Planeta).
> Access odpalil, karta w jednym komputerze tez (plyta Abit, nowa), a z drugim
> meczymy sie juz chyba 3 dzien (stara plyta Asusa P2B pod pentium 450).

To raczej nie jest kwestia starej płyty. Kiedyś instalowałem kartę
WLAN firmy Planet na kompie z płytą Shuttle Hot591-p (mvp3, prod 99r.)
i karta wieszała kompa w czasie instalacji, a nawet jak instalacja się
powiodła to komp się wieszał w czasie ładowania systemu.
Przekładanie karty z gniazda PCI do innych gniazd PCI nic nie dawało.
Pomógł dopiero format (z kartą w gnieździe PCI) i po zaintalowaniu
systemu od nowa wszystko poszło bez problemu.
Można również zmienić karcie IRQ ręcznie na jakieś nie używane przez
inne karty. Upgrade BIOSu też nie zaszkodzi.
I jeszcze jedno jaki jest system na tej starej płycie?
Na win98 były problemy a na 98se wszystko chodziło dobrze.
Czyli pierwsza rzecz to niestety format (min win98se).

--
Pozdr. Marcin