Re: Gadu-gadu bez instalki

Autor: Marco <notrue_at_interia.pl>
Data: Mon 28 Jun 2004 - 19:10:01 MET DST

Użytkownik "saint" <schmielarek@hot.pl> napisał w wiadomości
news:cbnhag$hht$1@atlantis.news.tpi.pl...
> wszyscy tylko ntg i ntg.....

> wystarczy odpowiedziec na pytanie koloegi i koniec watku, (teraz sie
> zacznie)

Zaczęło by się wtedy, gdyby wszyscy udzielali odpowiedzi na pytania NTG tak
jak ty. Wtedy nie musiałoby być podziałów na grupie i na "pececie" miałbyś
pytania odnośnie np. "stukania w jednym z cylindrów Deawoo Matiz, rocznik
2001", bo przecież ktoś ma wielki problem i mało czasu, bo w nocy jedzie nad
morze. Podział na grupy i tematykę jest dobry i należy dbać o przestrzeganie
zasad, bo na grupie "pecet", która jest o sprzęcie chcę czytać o sprzęcie,
na grupie o kwiatkach chcę czytać o kwiatkach itd...