Re: Stara p3yta i karta wireless

Autor: JOT Media <info_at_jotmedia.pl>
Data: Tue 29 Jun 2004 - 02:32:30 MET DST

Dzieki za informacje. Spróbujemy. A system to XP, wiec ma juz obsluge
bezprzewodowek.
Ale slyszalem duzo ciekawych historii z kartami wi-fi, wiec sie nie dziwie,
tyle ze to zzera czas...
Upgrade BIOSU juz byl, ale z sieci za pomoca takiego programiku ASUSA.
Przerwan tez probowalismy, ale nie wiem czy dobrze.
Ale tego formatu z karta w srodku jeszcze nie probowalismy. to moze byc
ciekawe...
Zastanawialismy sie nawet, czy to nie jest jakas elektryczna sprawa, z
zasilaniem, bo jak sie w koncu uda zainstalowac WLAN Monitor i wszystko
wyglada ok, to nie widzi zadnej sieci.

No probujemy, dzieki jeszcze raz
pozdrowienia

Pawel