Re: Upgrade BIOS w kontrolera IDE ?

Autor: CeDeROM <cederom_at__fake_tlen.pl>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 20:09:38 MET DST

Tomasz wrote:
> Użytkownik "CeDeROM" <cederom@_fake_tlen.pl> napisał w wiadomości

> nie wiem tylko jak wyglada sprawa z rozkladem wyprowadzen, czy bylaby
> zgodnosc

bedzie :)
uklady roznia sie conajwyzej algorytmem programowania, stad lista w
programie programoujacym.

> jest wlutowany w plytke kontrolera.
> Mam dosyc sporo napedow w kompie, wiec zmienilem podlaczenia ich do
> kontrolerow IDE. Przenioslem dyski HDD z zewnetrznego kontrolera na plyte
> glowna, a napedy CD sa teraz na zewnetrzym kontrolerze. Wszystko narazie
> chyba dziala prawidlowo, ale bede pamietam o Twojej ofercie.

tez mam taki kontroler (sil680) i raczej nie mialem problemow z
wykrywaniem - chyba ze z dyskami ibm'a, bo one maja dosyc sporo
ustawien, jednak dobrze ustawione dobrze sie wykrywaja :)

pozdrawiam!
tomek