Re: Wylaczanie kompa

Autor: <D_at_niel>
Data: Sat 26 Jun 2004 - 20:11:03 MET DST

Dnia 23-cze-04 11:08:14, Juras napisawszy:
> Jak to robic tzn czy po zamknieciu systemu i wylaczeniu sie kompa zostawic(cos
> tam chyba jest wtedy pod napieciem) czy tez wylaczyc "na sztywno" z listwy
> zasilajacej?
A ja wogóle nie wyłączam całkowicie tylko "usypiam" (standby=S3). Mam
Athlona XP 2000+ na płycie MSI. Mam oczywiście listwę, a prawde mówiąc
to są to 2 listwy - jedna zasilana z drugiej. Funkcjonuje tak już
ponad rok. Jedyny problem jaki kiedys był, to gdy zanikło napięcie w
sieci, to potem zamiast się obudzić od razu - restartował od zera.
- D@niel -