Re: Upgrade BIOS w kontrolera IDE ?

Autor: Tomasz <labeo7_at_poczta.onet.pl_usun>
Data: Thu 24 Jun 2004 - 23:15:43 MET DST

Użytkownik "CeDeROM" <cederom@_fake_tlen.pl> napisał w wiadomości
news:40DB3F5A.7010703@_fake_tlen.pl...

> mam programator, w spisie ukladow EPROM znajduje sie uklad holteka
> HT27C020, wyglada wiec na to ze i twoj jest EPROM. EPROM mozna skasowac
> ultrafioltem, ale pewnie to jest wersja bez okienka czyli OTP (One Time
> Programable), wiec nie da sie jej przeprogramowac.

Tak jest, nie ma okienka, wiec pewnie nie da sie przeprogramowac.

> mozesz sprobowac kupic jeden z wymienionych w programie ukladow FLASH i
> wtedy sprobowac go zaprogramowac.

nie wiem tylko jak wyglada sprawa z rozkladem wyprowadzen, czy bylaby
zgodnosc

> jesli uklad jest w obudowie PLCC32 wlutowany w kontroler, trzeba bedzie
> go wylutowac odpowiednim grotem. w razie problemow po sesji moglbym sie
> tym zajac.

jest wlutowany w plytke kontrolera.
Mam dosyc sporo napedow w kompie, wiec zmienilem podlaczenia ich do
kontrolerow IDE. Przenioslem dyski HDD z zewnetrznego kontrolera na plyte
glowna, a napedy CD sa teraz na zewnetrzym kontrolerze. Wszystko narazie
chyba dziala prawidlowo, ale bede pamietam o Twojej ofercie.

Dziekuje serdecznie za informacje i pozdrawiam
Tomek